Mateusz Borkowski wywalczył awans do półfinału mistrzostw świata w biegu na 800 metrów. Po kapitalnym finiszu Polak wygrał swój bieg eliminacyjny z czasem 1:45.40. Na kolejnym etapie rywalizacji zobaczymy także Filipa Ostrowskiego, który dostał się do niego z czasem 1:45.76.
SKRZYSZOWSKA W GAZIE. ZNAKOMITY BIEG I AWANS
Z każdego z siedmiu biegów eliminacyjnych na dystansie 800 metrów awans uzyskiwało po trzech najlepszych zawodników, a stawkę półfinalistów uzupełniło kolejnych trzech z najlepszymi czasami.
Borkowski od początku swojego biegu utrzymywał się w czołówce. Kapitalnie przyspieszył na finiszu. Nie tylko pewnie zmieścił się w "trójce", ale po zewnętrznej wyprzedził liderów i sam wygrał z czasem 1:45.40. Wraz z Polakiem awans wywalczyli Brytyjczyk Max Burgin i Australijczyk Joseph Deng.
– Jestem w dobrej formie. Bieg ułożył się po mojej myśli, pierwsze 400 metrów w pierwszej "piątce", później się lekko przesunąłem. Jestem z tego biegu zadowolony – analizował Borkowski w rozmowie z Michałem Chmielewskim.
Bardzo dobrze zaprezentował się także Ostrowski. Aż do linii mety walczył o trzecie miejsce z Brytyjczykiem Danielem Rowdenem. Ostatecznie musiał mu minimalnie ustąpić. Awansował jednak z czasem 1:45.76.
– Nie przyjechałem, żeby wystartować tylko w eliminacjach. Moim celem jest dojść jak najdalej. Jak odpadnę, chcę mieć świadomość, że dałem z siebie wszystko. Chcę pokazać na co mnie stać – przyznał przed kamerą TVP Sport.
Najszybszy w biegach eliminacyjnych był Kenijczyk Emmanuel Wanyonyi (1:44.92). Jako jedyny złapał barierę 1:45.00. Czas Borkowskiego był 9.,a Ostrowskiego 17. w stawce.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.
Komentarz:
Przemysław Babiarz, Sebastian Chmara